دختر آسمانی

دختر آسمانی

دختر آسمانی

دختر آسمانی

دختر آسمانی

وبلاگ دختر آسمانی

من اگر تو اگر

🍂



من اگر نیم نگاهی بکنم سوی بُتی،

 معصیت است !

تو اگر صیغه کنی جمله بتان،

 مرحمت است ؟ 


من اگر سیبی از این باغ بچینم،

 دزدم !

تو اگر باغ همه غصب کنی

 مصلحت است ؟


من اگر از در میخانه گذشتم ، 

نجسم !

تو اگر دود کنی نصف جهان،

 عافیت است ؟


من اگر شکوه کنم نزد خدا 

کفران است !

تو اگر تکیه زنی جای خدا ، 

منزلت است؟🍷🍷


من که در آتش حق سوخته ام،

 گمراهی است !

تو که جز کِذب نیاموخته ای، 

منزلت است؟


عاقبت سهم من سوخته جان ،

 نیران است

سهم آن معدن تزویر و ریا، 

مغفرت است؟ 


این ترازویِ عدالت که تو را 

گشته نصیب ...

چه کسی  داده به دستت 

که چنین خوش جهت است !!!

  • Erfan Namvar

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی